Fotografie w formie limitowanych, sygnowanych i numerowanych odbitek są dostępne przez galerie które mnie reprezentują. Odbitki wykonane są pod moim autorskim nadzorem na papierach archiwalnych, które spełniają wymogi stawiane fotografii kolekcjonerskiej i muzealnej. Dla fotografii wykonanych do 2016 roku proporcje obrazu wynoszą głównie 6:4, a następnie 6:4,5 w związku ze zmianą technologii fotograficznej. Wysokość odbitki wynika z proporcji obrazu. Dla czytelności katalogu formaty prezentowane są wspólnie, na przykład 60x45 cm | 60x40 cm. Edycje zawierają różne formaty, są edycjami łącznymi a ich nazwy zainspirowane są międzynarodowym alfabetem korespondencji lotniczej.


WSPÓŁCZESNE EDYCJE


  • Echo: 7+2AP
    Edycja łączna dla obu formatów. 
      60x45 cm | 60x40 cm (tylko trzy pierwsze odbitki są dostępne w tym formacie) 
      120x90 cm | 120x80 cm (wszystkie odbitki dostępne w tym formacie) 

  • X-Ray: 3+1AP.
    Tylko dla niektórych fotografii.
      180x135 cm | 180x120 cm

  • Unique.
    Unikat. Tylko jedna odbitka, bez AP (Artist Proof) 

WCZEŚNIEJSZE EDYCJE i PROJEKTY



  • Alpha: 7+2AP
    Edycja łączna, odbitki w różnych formatach o szerokości minimalnej 100cm po dłuższym boku.

  • Bravo: 3+2AP*
    Edycja łączna, odbitki w różnych formatach o szerokości maksymalnie 75cm po dłuższym boku.

  • Projekt OVER
    Odbitki oferowane wg poniższej struktury:
      75x50cm, 7+1AP
      105x70cm, 5+1AP
      150x100cm, 3+1AP
      225x150cm, 1+1AP

    Jesienią 2021 roku zredukowałem powyższe nakłady do jednej łącznej edycji 7+2AP, z zachowaniem struktury wyjściowej. To oznacza, że w formacie 75x50 cm dostępnych jest maksymalnie 7 odbitek, w formacie 105x70 cm maksymalnie 5, w formacie 150x100 cm maksymalnie 3, w formacie 225x150 cm tylko jedna odbitka, ale suma wszystkich odbitek we wszystkich formatach nie przekracza 7 kopii. Nie każda fotografia z projektu OVER oferowana jest we wszystkich formatach. Redukcja nie dotyczy kompozycji: OVER#51, OVER#52. Decyzja zbieżna jest z powodami redukcji edycji Bravo, opisanymi poniżej: 

*edycja Bravo - zasady redukcji. 


​Uwielbiam duże odbitki. Są przedłużeniem wrażeń z lotu, w nich oddany jest świat który widzę i czuję gdy lecę. Jednak nie wszyscy kolekcjonerzy posiadają warunki na ekspozycję wielkoformatowych fotografii. Z myślą o nich powstała edycja Bravo, w nakładzie 7+2AP, z kilkoma wyjątkami nakładów 30 sztuk. Edycja ta powstała w czasach przed erą dronów, gdy byłem reprezentowany przez wiele regionalnych​ galerii​, a rynek nie był tak zglobalizowany jak dziś.

​Obecnie ​mam przyjemność współpracować z ​​galeriami biorącymi udział w najważniejszych targach i wydarzeniach fotografii kolekcjonerskiej takich jak: Paris Photo, Photo Basel, Photo London, Unseen, PAN Amsterdam, AIPAD. ​Budujemy długoterminowe strategie i działania, wspólnie dążymy do podkreślenia unikalności spojrzenia i odwzorowaniu tej unikalności w ofercie na rynku sztuki. ​Jesienią 2021 roku podjąłem decyzję o zmniejszeniu nakładu w Edycji Bravo do 3+2AP we wszystkich sytuacjach, w których jest to możliwe. ​I nie mogę się doczekać momentu, w którym wszystkie ​te odbitki ​będą wyprzedane i ​a ja będę ​mógł skupić się wyłącznie na lataniu i tworzeniu​ kolejnych projektów​.

Mój lot trwa. Dążę do momentu, w którym jeden lot zaowocuje jedną unikalną odbitką, która zawierać będzie w sobie wszystkie emocje, przeżycia, refleksje i magię których doświadczam będąc tam w górze. Odbitka jest ​dla mnie ​jak artefakt ​powstający ​w niebie, z którym wracam na ziemię.